bude Vás vidieť, cítiť a počuťa ako nakupujú vaše zmysly ?

Pánom som tu ja

Publikované 24.09.2013 v 16:23 v kategórii sensory alebo mood marketing, prečítané: 215x

Určite mnohých z Vás napadlo, ako čo najlepšie "nastajlovať" Vašu predajňu tak, aby si zákazníci našli to čo potrebujú
Určite mnohých z Vás napadlo, ako efektívne osloviť vašich zákazníkov, ako čo najmenej minúť na neefektívnu reklamu a ako čo najlepšie "nastajlovať" Vašu predajňu tak, aby si zákazníci našli to čo potrebujú.
Či už sú to muži alebo ženy.
Hľadáte aký produkt kde vystaviť, aby upútal pozornosť. Hľadáte priestor ako komunikovať s Vašimi zákazníkmi priamo na predajni, ale stále to nieje ono ?
Neustále navyšujete náklady na prezentáciu nového tovaru prostredníctvom letákov, učíte zamestnancov ako predávať, sledujete či si návštevníci všimnú reklamu umiestnenú vo vedľajšej uličke ?
Aj ja som sa touto otázkou veľmi dlho zaoberal, všímal som si ako sa ľudia správajú pri nakupovaní, čo ich zaujíma, na čo počujú a čo neznášajú.
A toto ma priviedlo k tomu zamyslieť sa, ako tieto poznatky zhromažďovať na jednom mieste a následne ich využiť priamo pri predaji. 
Spojil som sa s programátorom, ktorému som vysvetlil logiku mojej myšlienky a na počudovanie mi povedal : hej to bude "ízy" a tak som teda začal túto "ízy" myšlienku, v spolupráci s ním, pomaly privádzať k životu.
Aby som Vás nezaťažoval technickými špecifikáciami, ktoré si aj tak chcem uchovať ako svoje know-how :) poviem vám v skratke, čo sa nám podarilo vytvoriť.
Pekne si sadnite, uvolnite sa, privrite oči a predstavte si napríklad predajňu s topánkami, kde sú topánky pre ženy, pre mužov, pre deti aj rôzne iné doplnky.
Vstúpite do predajne a systém rozpozná či ste muž, alebo žena, v akej vekovej kategórii ste či 0-18, 18-35, 35-vyššie. Takto zaradí každého zákazníka a vyhodnotí, aká cieľová skupina je momentálne na predajni.
A priamo pre túto cieľovú skupinu okamžite prispôsobí predajňu, to znamená bude hrať hudba určená pre túto cieľovú skupinu, na obrazovkách bude kontent, ktorý zodpovedá tejto cieľovej skupine, bude voňať vôňa pre túto cieľovú skupinu zmení sa aj farba a intenzita osvetlenia predajne. V okamihu kedy sa zmení skupina zákazníkov, zmení sa opäť aj samotná predajňa.
Čo to prinesie navyše obchodníkovi ? Vďaka technológii dokážem nielen meniť náladu predajne, ale aj presne určiť ako sa zákazníci po predajni pohybovali, kde strávili najviacej času a ktorý tovar ich najviacej zaujal, a na tieto miesta potom umiestniť cielenú reklamu.

zaujíma Vás viacej, kontaktujte ma rád pomôžem

Petr Ostružiar    moodmaker.peter@gmail.com
 

Komentáre

Celkom 0 kometárov

  • Neregistrovaný uživatel

    Meno: Prihlásiť sa

    Blog:

    Obsah správy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovedzte na otázku: Čo je dnes za deň?